Welcome, Anonymous (Profile, Private Messages)
Having trouble signing into the forums? Please [ logout ] and log back in.
 Log inLog in 
SEARCH:     » Advanced Search

Shutterstock Photographer Forum Forum Index : Tax Witholding Discussion for Foreign Submitters :
DUTCH Submitters!
Page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next

Post new topic    Reply to topic
Author Message
coletteplanken

Post Posted: Wed Aug 26, 2009 4:17 pm     Reply with quote

Anton: Volgens de reactie van SS aan Edwin(devation) hierboven, is het in orde wanneer je geen mededeling hierover meer krijgt bij het inloggen.
Nadat ik de gegevens had ingevuld verdween bij mij die tekst die ik had bij het inloggen en die heb ik ook niet meer teruggezien.
Ook bij de uitbetaling begin augustus stond niets vermeld (en werd er uiteraard ook niets ingehouden)
Ik mag toch wel aannemen dat ze 't je even laten weten als er iets niet goed is?
koshar

Post Posted: Thu Aug 27, 2009 10:41 am     Reply with quote

Dank voor de reply. Geen melding meer bij het inloggen en ook geen bericht van shutterstock. Nu maar eens de eerste betaling afwachten :-)
palabra

Post Posted: Thu Sep 17, 2009 9:12 am     Reply with quote

Omdat ik niet over een fax beschik en alleen een mobiele telefoon heb (dus bellen wordt me te duur) heb ik het formulier ingevuld, afgedrukt en opgestuurd. Maar ik hoor nu al weken niks meer.

Wat is dit toch een gedoe!

Is het iemand anders al gelukt om via de post aan de benodigde nummertjes te komen?
devation

Post Posted: Thu Sep 17, 2009 9:23 am     Reply with quote

Ik heb geen ervaring met aanvraag via de post.

Wel een andere vraag: Hebben jullie allemaal per post van de IRS jullie EIN ontvangen? Er is mij verteld dat ik het 2-3 weken na de aanvraag schriftelijk zou ontvangen, ik heb echter nog steeds niks ontvangen. Ik zou het graag toch wel even op papier willen hebben...

- Edwin
daisy

Post Posted: Tue Oct 27, 2009 4:03 pm     Reply with quote

GVD ( sorry hoor!) ik word er echt schijtziek van, heb het formulier al weken geleden ingevuld en krijg nu de medling 'were still waiting for your taxpapers" (of zoiets) Weer ingevuld dan krijg ik dus dit

Quote:
Your W-8BEN information has been successfully recorded and will be reviewed by Shutterstock

Maar als ik dan terug ga naar mijn voorpagina en op F5 druk krijg ik weer die melding dat ik het in moet vullen......ik heb alles ingevuld behalve nr 11 en ik hem niet mijn sofinr opgegeven, er staat immers dat dat 'optional'is? Wat een achterlijk gedoe zeg, en alleen hier, geen enkele andere stocksite doet aan dit soort nonsens als ik het wel heb!

heeft iemand anders hetzelfde probleem of ben ik de enige??

Groetjes!

Dees
henkbentlage

Post Posted: Tue Oct 27, 2009 4:05 pm     Reply with quote

Bij mij staat ook weer de melding dat ik de tax-center moet bezoeken om het formulier in te vullen, terwijl ik het al lang in gevuld heb. Bugje???
daisy

Post Posted: Tue Oct 27, 2009 4:28 pm     Reply with quote

Dat hoop ik maar henk, dat is niet bepaald mijn hobby! :)
christopherhall

Post Posted: Tue Oct 27, 2009 4:34 pm     Reply with quote

Verontschuldig alstublieft mijn Nederlands.

Ik heb steun over dit gecontacteerd. Zodra ik een herziening heb die ik het in het forum zal versturen.

Bedankt

Chris

I hope that is right? If not sorry.
devation

Post Posted: Wed Nov 25, 2009 5:03 am     Reply with quote

Heeft iemand van jullie inmiddels al van de IRS schriftelijk (per post!) zijn EIN-nummer-bevestiging ontvangen?

Gr. Edwin
palabra

Post Posted: Wed Nov 25, 2009 5:31 am     Reply with quote

Ja, ik heb 't per post gekregen. Het heeft wel ongeveer 6 weken geduurd.
palabra

Post Posted: Wed Dec 02, 2009 2:06 pm     Reply with quote

Nu moeten we dit zelfde ineens ook bij f*t*li@ gaan doen. Hoe kan ik hier bij Shutterstock opzoeken wat ik allemaal had ingevuld? Als ik naar het tax center ga, vind ik alleen algemene gegevens.
devation

Post Posted: Wed Dec 02, 2009 3:14 pm     Reply with quote

Ik heb nog steeds geen post gehad van de IRS; wellicht toch maar even gaan bellen dan.

Ik heb het formulier bij FT in de que staan (oranje). Als je een form hier op SS bekijkt in het tax-centre staan er een aantal velden al ingevuld, de rest zal je zelf moeten 'verzinnen'.

Ik had trouwens een probleem bij vraag 10. Ik wilde hier dezelfde zaken invullen zoals het bij SS al automatisch ingevuld stond. (en 9a en 9b checked) Helaas accepteert fotolia het dan niet, en krijg je een foutmelding... erg dubieus. Ik heb support van FT hier inmiddels over gemaild met de vraag of het (wederom) een fout in hun online-formulier is.
devation

Post Posted: Wed Dec 02, 2009 3:29 pm     Reply with quote

zozo... ze zijn snel daar bij FT support, helaas het meest niets-zeggende antwoord ooit.

FT wrote:
Thank you for your e-mail. We have checked the form and everything is just fine with it.
gregor

Post Posted: Wed Dec 16, 2009 11:07 pm     Reply with quote

Ik heb pas van de week een fax naar de IRS gestuurd om een EIN aan te vragen. Haha ik ben echt een hopenloos geval. Nu ze bij FT ook al aankomen, nu toch maar eens wat ondernomen. Ik heb zelf geen fax, ik heb een vriend gevraagd. Nu afwachten hoelang de bureaucratie daar aan de andere kant van de oceaan er over doet om mij die EIN op te sturen. Dan kan ik pas het formulier hier en bij FT invullen.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat die EIN binnenkwam?
dzain

Post Posted: Sat Jan 02, 2010 8:50 am     Reply with quote

Bij FT is dat W8 ding niet genoeg blijkbaar. Zij willen zo'n ITIN hebben. Heb gisteren pas een mail gehad van hen over die tax flauwekul, gelijk ingevuld en vandaag al goedgekeurd, maar mijn downloads zijn in prijs gedaald. Bij 'n vraag op dat forum kwam er uit dat zij wel zo'n ITIN vereisen. Maar heb eigenlijk weinig zin om dat aan te gaan vragen, zelfs hier op SS is het niet nodig. Hier was er ook 'n hoop gezeik voordat ze het versimpelden en je die dingen niet meer nodig had. Hopelijk draaien ze het elders dus ook terug. Heb geen zin om geld te verliezen.
Dat microstockgroupforum is niet meer bereikbaar bij mij vandaag, dus vandaar dat ik het hier maar even post in de hoop dat er mensen zijn die al verder zijn gekomen wat FT betreft.

Post new topic   Reply to topic Page 20 of 22 All times are GMT - 5 Hours
Page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next

Shutterstock Forum for Contributors